Otázky a odpovědi

Aktuální informace


Ptáte se...

  • Kdy je otevřená pokladna?

Aktuální otevírací dobu naleznete ZDE.

Pokladna slouží rovněž k vyzvednutí Vašich objednávek a prodeji dárkových šeků. Před večerním představením obsluhujeme přednostně návštěvníky dané akce.

  • Zaplatil jsem vstupenky, ale nepřišly mi do e-mailu. Co mám dělat?

Vstupenky zaplacené kartou on-line posíláme v řádu několika minut po platbě na e-mail uvedený v objednávce. Při platbě bankovním převodem (firemní klientela a hromadné objednávky) trvá zpracování platby a odeslání vstupenek přibližně 3 pracovní dny. Zkuste nejdříve, prosím, zkontrolovat Spam nebo Hromadnou poštu. Případně, máte-li přihlášení do „Můj účet“ na webu divadla, naleznete své vstupenky i zde. V opačném případě nás kontaktujte, rádi Vám pomůžeme. Může se jednat o přepis v e-mailové adrese nebo používání více účtů, ve výjimečných případech o nespárovanou platbu.

  • Ztratil jsem vstupenku, co mám dělat?

To je poměrně nepříjemná situace, ale chápeme, že se to může stát. Máte-li přihlášení do „Můj účet“ na webu divadla, naleznete své vstupenky zde a to i v případě, že jste je zakoupili fyzicky na pokladně divadla. Ve výjimečných případech Vám vystavíme na pokladně divadla duplikát vstupenky, ale až před představením a za poplatek.

  • Můžete mi vytvořit rezervaci?

U vybraných pořadů nabízíme v prvních 14 dnech předprodeje možnost on-line objednávky. Objednávky je nutné uhradit do 5 dnů on-line nebo na pokladně divadla, poté jsou automaticky stornovány (přesné datum a čas platnosti objednávky naleznete v potvrzovacím e-mailu). Telefonické ani osobní rezervace bohužel nepřijímáme. Rezervace e-mailem je možná pouze pro hromadné objednávky.

  • Proč mi nejde objednat / zakoupit více než 10 vstupenek?

Jedná se o limit vstupenek pro 1 nákup. Vyšší počet považujeme za hromadnou objednávku, více informací, jak postupovat, naleznete ZDE.

  • Jaké jsou možnosti úhrady vstupenek?

Na pokladně přijímáme platby hotově, kartou a dárkovým šekem divadla. U on-line prodeje je možnost platby kartou a dárkovým šekem divadla (on-line prodej vstupenek končí zpravidla 1 hodinu před začátkem pořadu). Pro firemní klientelu a hromadné objednávky nabízíme platbu bankovním převodem oproti vystavené (zálohové) faktuře. Jiné karty, šeky ani benefitní služby není možné uplatnit.

  • Musí být e-vstupenky vytisknuté nebo je stačí ukázat v mobilu?

Při kontrole u vstupu do divadla si umíme poradit s oběma variantami. Při vlastním tisku vstupenky je důležité dodržet kvalitu tisku pro snadné načtení QR kódu. Upozorňujeme, že potvrzení o zaplacení není vstupenkou. Vstupenky ani předplatenky zaplacené on-line se na pokladně znovu netisknou.

  • Nabízíte dárkové šeky? A jak je poté uplatním?

Ano, na pokladně i on-line nabízíme dárkové šeky divadla v hodnotě 200 Kč a 500 Kč. Platnost šeků je 1 rok od data zakoupení, platnost nelze dále prodlužovat. Další informace naleznete ZDE.

  • Nabízíte slevy?

Ano, divadlo nabízí slevy pro vybrané kategorie diváků, aktuální znění naleznete ZDE (senioři) a ZDE (slevy a vozíčkáři).

  • Máte v nabídce i představení pro školy?

Ano, aktuální nabídku dopoledních představení pro školy a podmínky Klubu mladého diváka pro večerní představení naleznete ZDE.

  • Kdy začíná předprodej vstupenek?

Předprodej nemá pevně stanovené datum (např. první den v měsíci), ale zpravidla se koná v neděli od 9 hod. on-line a od následujícího pracovního dne na pokladně divadla. Konkrétní programová nabídka je zveřejněna zpravidla týden před zahájením předprodeje na webu divadla v záložce „Program“.

  • Jak funguje předplatné?

Veškeré aktuální informace naleznete ZDE. Případně Vám rádi osobně nebo telefonicky podmínky a fungování předplatného vysvětlíme.

  • Nevidím na webu žádná volná místa, představení je vyprodané. Máte ještě nějaká místa k dispozici?

Bohužel nemáme, vidíme v systému totéž, co Vy jako klient. Věříme ale, že si z naší zajímavé nabídky dokážete vybrat něco jiného.

  • Mám vstupenky, ale bohužel nemůžu do divadla přijít. Jak postupovat?

Bohužel, zakoupené vstupné na pořady, které se konají, se nevrací ani nevyměňuje. Vstupenky na „přeprodej“ nepřijímáme.

  • Mám vstupenky, ale bohužel došlo k přeložení pořadu. Jak postupovat?

Při přeložení pořadu zůstávají vstupenky v platnosti na náhradní termín, vstupné se nevrací a vstupenky se nevyměňují za nové.

  • Mám vstupenky, ale bohužel došlo ke zrušení pořadu. Jak postupovat?

Při zrušení pořadu vracíme vstupné v plné výši. Vstupenky zakoupené v pokladně divadla se vrací osobně v pokladně a to nejpozději v plánovaný den pořadu. U vstupenek zakoupených on-line není třeba žádat o jejich vrácení, peníze vracíme na účet, ze kterého byly uhrazeny, a to automaticky do 30 dnů.