Kdy je otevřená pokladna?
Aktuální otevírací dobu naleznete ZDE.
Pokladna slouží rovněž k vyzvednutí Vašich objednávek a prodeji dárkových šeků. Před večerním představením obsluhujeme přednostně návštěvníky dané akce.
Zaplatil jsem vstupenky, ale nepřišly mi do e-mailu. Co mám dělat?
Vstupenky zaplacené kartou on-line posíláme v řádu několika minut po platbě na e-mail uvedený v objednávce. Při platbě bankovním převodem (firemní klientela a hromadné objednávky) trvá zpracování platby a odeslání vstupenek přibližně 3 pracovní dny. Zkuste nejdříve, prosím, zkontrolovat Spam nebo Hromadnou poštu. Případně, máte-li přihlášení do „Můj účet“ na webu divadla, naleznete své vstupenky i zde. V opačném případě nás kontaktujte, rádi Vám pomůžeme. Může se jednat o přepis v e-mailové adrese nebo používání více účtů, ve výjimečných případech o nespárovanou platbu.
Ztratil jsem vstupenku, co mám dělat?
To je poměrně nepříjemná situace, ale chápeme, že se to může stát. Máte-li přihlášení do „Můj účet“ na webu divadla, naleznete své vstupenky zde a to i v případě, že jste je zakoupili fyzicky na pokladně divadla. Ve výjimečných případech Vám vystavíme na pokladně divadla duplikát vstupenky, ale až před představením a za poplatek.
Můžete mi vytvořit rezervaci?
U vybraných pořadů nabízíme v prvních 14 dnech předprodeje možnost on-line objednávky. Objednávky je nutné uhradit do 5 dnů on-line nebo na pokladně divadla, poté jsou automaticky stornovány (přesné datum a čas platnosti objednávky naleznete v potvrzovacím e-mailu). Telefonické ani osobní rezervace bohužel nepřijímáme. Rezervace e-mailem je možná pouze pro hromadné objednávky.
Proč mi nejde objednat / zakoupit více než 10 vstupenek?
Jedná se o limit vstupenek pro 1 nákup. Vyšší počet považujeme za hromadnou objednávku, více informací, jak postupovat, naleznete ZDE.
Jaké jsou možnosti úhrady vstupenek?
Na pokladně přijímáme platby hotově, kartou a dárkovým šekem divadla. U on-line prodeje je možnost platby kartou a dárkovým šekem divadla (on-line prodej vstupenek končí zpravidla 1 hodinu před začátkem pořadu). Pro firemní klientelu a hromadné objednávky nabízíme platbu bankovním převodem oproti vystavené (zálohové) faktuře. Jiné karty, šeky ani benefitní služby není možné uplatnit.
Musí být e-vstupenky vytisknuté nebo je stačí ukázat v mobilu?
Při kontrole u vstupu do divadla si umíme poradit s oběma variantami. Při vlastním tisku vstupenky je důležité dodržet kvalitu tisku pro snadné načtení QR kódu. Upozorňujeme, že potvrzení o zaplacení není vstupenkou. Vstupenky ani předplatenky zaplacené on-line se na pokladně znovu netisknou.
Nabízíte dárkové šeky? A jak je poté uplatním?
Ano, na pokladně i on-line nabízíme dárkové šeky divadla v hodnotě 200 Kč a 500 Kč. Platnost šeků je 1 rok od data zakoupení, platnost nelze dále prodlužovat. Další informace naleznete ZDE.
Nabízíte slevy?
Ano, divadlo nabízí slevy pro vybrané kategorie diváků, aktuální znění naleznete ZDE (senioři) a ZDE (slevy a vozíčkáři).
Máte v nabídce i představení pro školy?
Ano, aktuální nabídku dopoledních představení pro školy a podmínky Klubu mladého diváka pro večerní představení naleznete ZDE.
Kdy začíná předprodej vstupenek?
Předprodej nemá pevně stanovené datum (např. první den v měsíci), ale zpravidla se koná v neděli od 9 hod. on-line a od následujícího pracovního dne na pokladně divadla. Konkrétní programová nabídka je zveřejněna zpravidla týden před zahájením předprodeje na webu divadla v záložce „Program“.
Jak funguje předplatné?
Veškeré aktuální informace naleznete ZDE. Případně Vám rádi osobně nebo telefonicky podmínky a fungování předplatného vysvětlíme.
Nevidím na webu žádná volná místa, představení je vyprodané. Máte ještě nějaká místa k dispozici?
Bohužel nemáme, vidíme v systému totéž, co Vy jako klient. Věříme ale, že si z naší zajímavé nabídky dokážete vybrat něco jiného.
Mám vstupenky, ale bohužel nemůžu do divadla přijít. Jak postupovat?
Bohužel, zakoupené vstupné na pořady, které se konají, se nevrací ani nevyměňuje. Vstupenky na „přeprodej“ nepřijímáme.
Mám vstupenky, ale bohužel došlo k přeložení pořadu. Jak postupovat?
Při přeložení pořadu zůstávají vstupenky v platnosti na náhradní termín, vstupné se nevrací a vstupenky se nevyměňují za nové.
Mám vstupenky, ale bohužel došlo ke zrušení pořadu. Jak postupovat?
Při zrušení pořadu vracíme vstupné v plné výši. Vstupenky zakoupené v pokladně divadla se vrací osobně v pokladně a to nejpozději v plánovaný den pořadu. U vstupenek zakoupených on-line není třeba žádat o jejich vrácení, peníze vracíme na účet, ze kterého byly uhrazeny, a to automaticky do 30 dnů.